Pakej Photography hanya RM750

**Sticky Post **
Sila Scroll untuk Post yang terbaru

Pakej  Photography untuk Pertunangan / Perkahwinan / Pre-Wedding

Top Hat Event --like our page  for detail


Pakej Economic Wedding - RM750!!!
One day Unlimited Shoot
120 pieces 4R
3 pieces 8R

1 DVD SoftCopy ( Edited n Original)
1 Sticky Album

PERCUMA HANDMADE GUEST BOOK

Pakej Promosi Wedding 2012 - RM950 !!! <--sempena pembukaan kedai Top Hat Event
One day Unlimited Shoot
120 pieces 4R
3 pieces 8R

1 DVD SoftCopy ( Edited n Original)
1 custom Album / Story book

PERCUMA HANDMADE GUEST BOOK

Pakej Pre-Wedding 2012 - RM250 !!! <----- pakej ini hanya sah untuk shoot di dalam kawasan KL n Selangor shj
One day shoot Only
1 DVD SoftCopy (Edited n Original)
20-30 pieces Picture
Free Banner / Banting Design if Requested

**We DIDN'T  provide other equipment like hand bouquet/ balloon / dress for pre-wedding shoot.
*** We ALLOW your Friend or family members to join the shooting.


untuk majlis luar Kuala lumpur & Selangor etc Kelantan, Johor ,Melaka ,Terengganu, Perak, Kedah dll
Kos Minyak akan dikenakan
RM100- RM200











Buat masa skrg, kami HANYA ambil tempahan di kawasan KL.. Cheras di alu-alukan..
 
untuk tambahan Hari Shoot
Kos tambahan akan di kenakan
RM150-RM250

apa-apa pun hubungi kami untuk mengetahui lebih detail atau rundingan harga

Pihak kami cuba memberikan yang terbaik dan mengikut bajet anda!

27 May 2012 -booking (Mira -Kelantan)
2 June 2012 -booking ( Amirah - Kelantan)
21 August 2012 - Booking (Zura - Kelantan)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hubungi saya, fatin amalina di facebook
seblm add saya, sila pm saya
sbb saya tak approve orang y saya tak kenal

boleh lihat koleksi gambar lama  yang di ambik oleh suami saya
di flickr tuan zahir





Fatin Amalina

0 Customer Dihargai: